YEeeheees!

yeeehees! Känns som jag ligger på högkant nu alltså, =)

Grattis W till teoooriprovet förresten, om du nu läser min blogg från london ditt as! Aja, du lovade mig och märta presenter så.

Imorgon skall jag jobba, lördag är det planeringsdags för mig carro och lina. Vi ska planera en lagkväll tänkte vi för fotbollslaget. Är ganska många nya i laget så vi tänkte att de tär bara bra för oss att tajta ihop oss innan sundiscup!
Söndag är det träningsmatch i fotboll och seriematch i basket..Ska bli skoj o se hur fotbollen kommer gå med så många nya i laget och framförallt duktiga tjejer som lirar! Basketen ska bli kul också fastän det är våran näst sista seriematch.

Saknar Smara och gänget.. men förhoppningsvis så får jag åka dit till påsk eller första helgen i April. ♥

Tänk, det är mitten av Mars nu, sen är det april, sen maj och sen 5 juni, då smäller det!  Det pirrar i magen varje gång jag tänker på det.. studenten, lämna skolan... yes. Men Anne och jag oroar oss över lunchen, hur vi ska orka laga lunch varje dag.. vi funderade på att kanske börja ta matbackar från skolan och verkligen förbereda förrådet i frysen.. höhö..

Idag har vi förövrigt varit ansvariga för Skol-dm i handikappidrott. Det har varit kul som alltid och en upplevelse och flera erfarenheter rikare! Som tack för hjälpen fick vi en limpa var.. haha. en limpa? Varför en limpa liksom? Hmm.

Nu blir det träning x 2, basket och fys i fotboll.

Piz!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas träningen går bra :D

2008-03-13 @ 19:12:57
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0