Bloggen har flyttats

Nu har min blogg flyttats till publishme. Fattar dock inte alls vad som är skillnaden? Aja det märker man väl sen nån gång när man blivit en hacker.

Kom just hem iaf från skolan! Vi lirade volleyboll klockan 11 ett gäng och klockan 1 vart det avslutningslunch för treorna. Nice var det! Ikväll är det första ferren och ojoj vad grymt det kommer bli! Lääängtar, om mindre än en vecka börjar mitt liv på ett nytt steg!

Imorgon är det klassfest också, så det blir dubbelt i helgen. Bara min kärekropp klarar av det. Men resorb får bli min bäste vän.

Som det ser ut nu så flyttar jag till sthlm. Med jobb och allt!  Grejt!

Talk later! / B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0