det kan ändras fort....

Hola!

Ja, kvart över nio bestämde vi oss för att dra till "fritidsklassfesten" iaf. Jag och anne drog dit och sa hej, nyktert förstås eftersom vi båda har match imorgon, det var inte världens drag men ändå ett smakprov på vad studenten har att komma med! Ska bli sjukt skoj! Fritidsklassen är ändå den bästa av dom bästa!

Nu är jag hemma, fick köra några till stan iaf trots att dem hade två fyllechaffisar redan men vem kan motstå att åka med mig? Höhö.

Jag ska snart hoppa i sängen för uppladdning inför matchen, lite godnattssömn och eett besök till john blund.
Fick prata i telefon med min andra hälft också så nu är jag nöjd och belåten och kan sova gott efter en bra Lördag!

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0