flaggstångsknoppstillverkare

Hallu!


Kom just hem från fotbollsträningen och påväg hem kom jag o tänka på det. Det finns enormt många som har flaggstångar! Och då kom jag och tänka på det längsta svenska ordet (Vad jag hört) flaggstångsknoppstillverkare. Undra vad man hittar om man söker på det på google, kanske kommer det fram www.flaggstangsknopptillverkare.se  eller något sånt. Måste nästan pröva. höhö. Nu vart det ju en länk iaf.

Sen kom jag och tänka på många andra grejer. Skorstenar har ju nästan varje hus, och skorstenar kan betyda öppen brasa, och öppen brasa betyder mys. Jag vill ha en öppen brasa, dvs kamin eller något liknande som man kan sätta sig vid, sätta upp fossingarna när man varit ute och frusit tårna av sig och värma upp dom små knopparna igen.

Och nu när jag kom in fick jag hicka, får alltid hicka när jag kommer ut från kylan och in i värmen. ALLTID. Och så håller det ett bra tag.

Vart ett ganska.. komplicerat inlägg.  Äh, Tunisien om en vecka, Soooooo long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0