framtiden känns oviss

hallå

Jag har en liten klump i magen faktiskt, har anställningsintervju idag men samtidigt så vill jag ju sticka söderut direkt jag tar studenten, men samtidigt känns detta kanskes om sista sommaren i Luleå och med vännerna, och tjäna pengar och spara till att kunna flytta och resa känns kanske bättre? Det känns som ett stort beslut. Jag vet ju att jobb nere i sthlm löser sig men samtidigt så känns det ovisst att flytta till ingenting förutom min andra hälft då som gör att jag vill flytta nunununu. Aja, vi får se hur intervjun går kanske och så får jag bestämma mig efter det. 

Nu ska jag in till stan med bussen, hämta bilen, gå ut med Diesel, Möte, Lektion, arbetsintervju, Lektion och träning!

Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0