happy happy happy time

Allå!

Fyfan va bra humör jag är på! Idag har jag hunnit massera anne, inför mitt massageprov dagen efter jag kommit hem från Afrika. Jag klarade det på en timme exakt! Så det var skönt, ska snabba mig lite under provet så man har lite till godo ni vet. Sen for jag och Martina på stan, köpte resorb, nudlar.. sen drog martina och emilia bytte av och vi drog och gymmade!

Så det blev löpning i 25 minuter och sedan körde vi rygg, fast dock bara med maskiner så lika roligt var det inte! Fria vikter är bättre. Grejt! Tänkte hinna gymma imorgon också men.. har inte ens packat klart så den tiden ser inte ut att räcka till. Ska hinna med mamma på stan när hon slutar vid fyra och jag måste vara på flygplatsen klockan.. halv sex! Stressigt! Måste till skolan också, lämna in massagetentan, idrottstenta, en bok, ett projektarbete, och lite annat. Så massor med ärenden där också.

Hursomhelst. Imorgon drar jag till Tunisien och när jag kommer hem väntar studentfest efter studentfest och sen bal och sen studentfest igen och sen smäller det! Gud vad jag längtar!

Sista natten nu jag sover hemma, sen blir resten på hotell i Afrika. Låter mycket coolare o säga Afrika, eftersom Tunisien ligger ju faktiskt där! höhö. Näe nu ska jag se ett avsnitt oth, sen lägga mig i sängen och se tv tills jag slocknar och sen är det en ny dag ! Nattinatt!

Saknar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Supersnygg blogg
Jag har också spelat basket :)

2008-05-20 @ 22:11:17
URL: http://erikj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0