Ibland blir det galet

Hallå!

Ja, jag har inte varit så aktiv jag vet. Men jag har ju faktiskt haft finbesök hela veckan så att sitta vid datorn har inte varit något alternativ! Såg däremot att den 5 maj hade jag 42 unika besökare. Rätt häftigt! Fast sen for det ner på 20 igen typ. Men jag har ju inte planerat att bli en betald bloggare så det är ju faktiskt rätt lugnt. Fast på ett sätt, Kenza och dom här hade väl inte heller planerat det..

Nog om det.

Veckan har varit för underbar, har dock varit sjuk vilket har varit riktigt jobbigt, hostan ligger i fortfarande och stör. Men annars vart det brakfest i fredags och bäst av allt var nog fuckleken. Som evve hade tagit med sig hem från USA. Vi har det på film också, ska se om jag kan få in den hit. Vi började väl dricka vid... 13.. och fortsatte till 04.00.  Gött! Det skönaste var nog att man kunde sitta ute på altan, solglasögon, en cider i handen och lyssna på musik. Och solen bara väärmer. RIktigt skönt.

Fick reda på just också att jag fick mvg i tre ämnen till! High five för det! På tisdags ska det tatueras, ska jag påminna er om vilken? På ryggen, mellan skuldrorna. lite högre upp.  Fast där är ju texeten lite ojämn, men sådär ska det se ut iaf.

image65


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0