Ja tjena hej tjena hejhej

Nu har man tagit sig upp från sängen efter många snoozningar. Skulle egentligen ta mig upp halv tio, men icke de.

Dagen består av:

Hänga med Sarah
Fara förbi Aeon och lämna min tatuering
Leta upp Ulle för frågor om massageprov
Leta upp Lena tuuri för frågor om min rapport
Pedagogiskt ledarskap
Mediabläkunskap
Middagdäremellan
Träning!

Sådär kära vänner. där har ni min planerade dag!

Den här jävla hostan jag har vill inte gå bort, den har hållt i en vecka nu, någon som har något tips mot hosta?  Det gör inte ont när jag hostar eller nått, den bara finns där. Skitirriterande.

Vi hörs senare va?



Kommentarer
Postat av: Mandy

vad ska du göra för tatuering och var?

2008-05-12 @ 14:08:03
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0