nybakta bullar med mjölk!

Hallå!

Jag vaknade upp av doften till nybakta bullar. Shit va längesen man åt det. Mamma var hurtig och klev upp sex imorse med jolle och började baka. Han har också såklart fixat några som ser ut som hjärtan, stjärnor osv med hjälp av pepparkaksformer. Dom ser dock inte så goda ut. Men men!

For och sprang igår på gymmet i en halvtimme, tänkte vila så jag får bort hostan och nästaäppan men, ja, ni kan ju lista ut hur den är idag. Lika illa, om inte värre. Fasen, och match imorgon. Så idag får det bara bli en långpromenad med Diesel eller nåt.

Det är förresten 17 maj idag, den 21 åker jag, men det jag skulle komma fram till var att det är 17 maj och inte ens 10 plusgrader. Vad är detta för skit? Hoppas det är varmare när vi kommer hem till sverige igen.  VI fick reda på också att det finns gym på vårat hotell och hammam (Skrub och massagerutin). Hur bra låter inte det? Och hoppas vi får en skön balkong mot vattnet. Det var visst matplatser på varje balkong också. Aaaaaaaaah.  Längtar.

Och på måndag händer det en rolig grej också, hoppas det går bra för då är sommarjobbet räddat! Fast ja, då blir ju flytten lite försenad men då  har jag iaf pengar till en kanske asienresa till vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0