Sjuk igen. SUCK!

  • Hallå!

    Ni tror inte jag vakna imorse med ont i halsen och hur täppt i näsan som helst! Tur att man har nässpray och solsken ute. Om en och en halvtimme ska jag träffa anne i stan och promenera till skolan för att göra klart våran webdesign. Känns som en börda men det kommer väl gå fort hoppas jag. Sen är det mediakunskap och sen är det krattning och sen träning, så ser min dag ut. Har kvar en liten del på min rapport också men den går nog fort skulle jag tro. Har suttit imorse också och knapprat!

    Har försök byta från Parlino nu, men nu säger dom nej. För att jag inte skickat ett mail till dem där mitt personnr står osv. Jävla skit. Byt aldrig till det, noll täckning överallt. Till och med i kungsfågelns matsal..

    Sitter och lyssnar på three doors down, snacka nostalgi! Och Akon- Ghetto.. haha, göteborgsfestivalen för något år sen. De va goa tider de!

    Detta återstår av plugg:
  • Rapport ( en liten del )
  • Fotografens Etik ( Fråga mig inte vad det är, ännu)
  • Pedagogiskt ledarskap, redovisning, hur nu det blir
  • Svenska tal x 2.

Sen är det över! Då sitter jag på ett plan till Tunisien och sen när vi kommer hem slänger vi mössan och går på bal! Härliga tider! Nu ska jag kanske klä på mig lite och så. Vore kanske bra! Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0