Det man verkligen vill.. tar man sig tid för..

haha. jag satt på bussen idag, kollade ut genom fönstret och där är det ju på vissa busshållsplatser såna här elektroniska grejer som det står om hur länge bussen kommer! Och så stod det ett sånt där citat som bara slog mig i skallen direkt. Så jag tror nog att det får vara det! (Ni behöver inte fatta, inte meningen)

Blev ju spinning igår med ida, skitroligt pass hade hon kokat ihop, nog för att jag hjälpte henne liiiite bara! Vi prövade det, jag hon och hennes kompis isak! För mig var det ju längesen jag spann så det var ganska tungt men jag klarade mig igenom det iaf med nöd och näppe. Idag känner jag att det gör lite ont i stjärten efter sadeln och mina händer är lite skumma? Men sen är jag bara stel och magen fick nog träna mest faktiskt! Aja!

Nu om en timme e det träning och det är sista innan matchen på Lördag! Skojjjjsigt!

Laterzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0