Gårdagen

Hoho...

Igår var det fullt upp! Så hann inte riktigt med med o skriva ett inlägg... =)

På morgonen bar det av till storheden.. köpte billig kattsand eftersom det var kattens dag på djurmagasinet.. man fick ett per hushåll men jag och pappa köpte varsin och låtsades som att vi inte kände varann så hah åt dom!

Sen drog jag direkt på sundis o dömde en match, och sen bar det av till carro där det var festfix och middag.. lina kom senare och så satt vi där ett tag och sen gick vi till andra sidan domkyrkan och där bodde emma och där vare några tjejer också! Sen efter några timmar var den lilla lägenheten full i folk och det var hur treeevligt som helt, linnea hade systemkamera så jag får hoppas att hon lägger upp bilderna sen på facebook kanske?

Sen hade vi fått höra att anna lindgren skulle ut så vi slog en pling till henne, så bar det av till invit o träffa henne och härjal ite där, där blev ajg av med min lilla väska som jag inte har någon aning om vart den är.. Men som tur hade jag bara visakortet där och läppglans typ! Så det var inte så farligt.. och SEN for vi till olivers!! haha. Första gången jag var där och jag vart faktiskt positivt överasskad! Fast ganska mycket gammalt folk men det fanns ju absolut folk man kände igen iaf! Vi var ju såpass stort gäng så det blev kul ändå!

Nåväl. Nu ska jag hoppa in i duschen.. kanske tar en sväng till stan och julskyltningen??

piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0