Gymmet för en gångs skull!

Hej!

Idag har jag varit en sväng på stan med mor och mormor. Sen kom min syster också. Hittade örhängen, concealer från makeupstore, nagellack och ett par skor!  Det var ju trots allt löning idag så.

Tänkte faktiskt ta ett besök hos frissan i veckan också... funderar faktiskt på att klippa av i nacken och ha långt här fram. Men vettefan!! Jag gillar ju mitt långa hår.. !  Men jag vill göra något drastiskt!

Ikväll åkte jag iväg på träning, som blev inställd för att tränarna hade tjorvat till det med nyckeln så vi kom inte in. Så då fick carro haka på hem till mig till hennes buss gick hem igen.. surt för henne att ta bussen hit osså är det ingen träning.. och efter hon hade åkt så kom jag på att jag kunde ju åka på gymmet. Så det belv en tripp dit o köra lite gunzzz! så nu är armarna helt döda. Men det var skönt! 

Nu ska jag snart ta o hoppa i duschen. Vid nio väntar ett samtal med malin som sitter i sitt poolhus i nya zeeland!!:D

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0