hoho ja ja

Ho Ho Ja Ja!

Vilket väder det är just nu!! Några centimeter snö lär ju ha kommit redan! Tur att man inte behöver gå ut! höhö.

Ikväll kom mormor hit, hämtade henne från bussen vid åtta och sen dess så har jag, mor och mormor suttit och tjattrat och busat med katten, sett tv och lite annat smått o gott!

På tal om ingenting, matchen. Vi förlorade med några pinnar... ganska frustrerande.. kändes som att vi var värda o vinna det men... jag anser inte att det var lagets fel.. tyvärr! Jag hade iaf ganska bra skott idag, sänkte några treor trots allt!=)

Nåväl, nu ska jag ta o hoppa i säng, dom vaknar väl föree fan imorgon om jag gissar rätt. Har busat med katten nu ett tag så hoppas hon sover nu ett tag med mig iaf!

Peaz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0