Ja, alltid ska det vara nåt

Goddagens..


Igår kom jag hem från hockeyn glad och allt eftersom vi vann mot serieledarna, linköping! med 3-1. Hento fick smaka. haah. Sen hände något riktigt otäckt. Det är lite privat så ska nog inte ta o skriva det här.. men det har medfört lite sömn, oro och en massa spekulationer.. men men.

Nu sitter jag här, kom just hem. Tänkte kanske gå och sova en stund till med fröken eftersom jag gick upp tidigt imorse och sent inatt.

Fröken har vänt på dygnet lite.. hon springer marathon vid femtiden varje natt och hela dagarna ligger hon o sover, eller myser med mig. Men det är rätt gosigt det med.  Pappa hade sett en hemskt svart katt och stor på våran altan imorse. Så överväger att låta fröken förbli en innekatt!! dom kommer ju äta upp henne!

Helgen förövrigt... i fredags blev det fest, malin och burra hakade på och sen var det all in för allihopa! Vi var i tobbes källare o härjade en massa folk, joel och hans band, tobbe, tobbe, pedram jaaa ett helt gäng =) Klarvaken igår när jag vaknade, inte bakis alls mer än lite trött för att man sovit för lite, så det var kanon..

Nu börjar jag bli riktigt rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0