Jösses!!

Hej å hå

Vaknade just här i min säng, efter middagen med fullkornspasta och purjolök o paprika o grejjer så hamnade jag i koma. Paltkoma fast pastakoma denna gången då.. så jag såg på lite oth i min säng på min dator och vips efter det så slog det bara till. Fröken somnade också med mig. Skönt var det! Sen vaknar jag och då kommer min far in och säger "KOLLA BEA, KOLLA BEA VAD JAG HAR KÖPT" och det enda det är är "pappas punchbollar". En låda med kakor i. Han förklarade såväl att han sponsrat björknäsgymnasiets blahablaha klass för deras nånting nånting. Good for you!

Kände mig lite krasslig tidigare under dagen. Just så man brukar känna innan man blir sjuk. Ont i huvudet, lite lite lite halsont och framförallt på dåligt humör. Men nu vaknade jag och mår mycket bättre. Fast jag intalar säkerligen mig det själv eftersom det är träning ikväll och det är det bästa som händer på hela veckorna då det inte är match!

well.. en punschboll väntar! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0