KLIPPT AV HÅRET!!!

Satt hos frisören idag, for till stan spontant och hips så satt jag hos frissan. Gossip hette salongen och sofia hette frisören! Hursomhelst.. jag satt där och frågade om extensions o vad det skulle kosta osv osv... för att jag vill ha lite tjockare hår.

Men sen blev det en helomvändning när hon håller på schampoonera mitt hår.. så säger jag.. näeee jag vill göra något drastiskt istället. Så då sa sofia, jamen, om vi klipper det assymetriskt... dvs olika längder överallt... så då tänkte jag.. äh vi kör på, i värsta fall så växer det ut!! Så nu har jag ganska kort håår faktiskt. Det jobbiga kan ju vara att det växer i oliak längder till sjag fixar till det:P Men det löser sig!

Stoppar in en lite fräsig bild som jag just tog så får ni se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fint blev det

2008-11-27 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0