Lovely day..isnt it?

Ja då vaknade man än en gång. Och idag är det skitmycket snö på gården så det blir väl att skotta ytterligare en gång.  TUNGT men det ger..! Idag ska jag nog faktiskt inte åka någonstans.. kvinnorna här hemma ska baka så funderar faktiskt på att hjälpa dom med det... skulle ringt killerqueen imorse och bokat tid men jag vet ju inte vad jag vill göra med mitt hår. Något häftigt men... jag är så feg!

Hursomhelst.. drömde imorse att fröken var o härjade i min tvättkorg.. så jag ropade på mor som var o gick i krokarna och hon står o säger att fröken sitter i köket med dom.. :S? Skumt.

Nåväl. Nu kom linnéa in. Ska ta o babbla lite med henne. Vi hörs senare! Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0