Magiska molekyler

Jag var med burra för några dagar sen. När jag kom dit var hon inne på en sida som hette magiska molekyler.. rätt komiskt tyckte jag.. men sen visade det sig att det var massor med människor i formumet som skrev om sitt liv och sin syn till det.. när man börjar fundera så djupt som dessa människor gör så blir det verkligen mörkt. Världen är ganska fucked up när man tänker efter. Människorna är grymt elaka.. ta en sväng in dit vettja.

Hur som haver! Sarah tänkte komma förbi en sväng, håller på försöka övertala henne om att  träna lite basket ikväll. Hon påstår dock att hon inte kan dribbla en boll nå mer. B-Shit säger jag! rapporterar senare.

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0