nu kliar det i fingrarna

hejhå

shit vad det kliar i fingrarna nu, klarar inte av nå mer att gå hemma! Måste ta mig i kragen o söka lite jobb nu känns det som!! Men men. Det har varit skönt att tagit det lite lugnt men nu får det räcka.

Pratade med malin häromdagen genom skype, var trevligt att höra hennes röst igen, sen tycker jag att det är rätt sjukt att det är så bra sändning via internet.. hon sitter på nya zeeland och jag norr i sveriga, ganska coolt att vi kan höras genom internet bara sådär. Hon har då det superbra... är avis..  nu börjar kylan komma på riktigt här hemma också och jag har inte saknat den!

Bjuder på en bild från helgen!


nu ska jag fara min kos in mot stan. Höööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0