Vad är det?....

jaa, det är onsdag!

Idag har jag hunnit storstäda lite, damsugit hela huset, plockat och donat, bytt sängkläder. Fixat med frökens grejjer.
Klev upp vid halv tio och det tyckte jag var bra av mig. Brukar vara kring halv tolv i vanliga fall! Men ska man få nått gjort så äre bara o kliva upp!

Idag tänkte jag hinna åka på lantmanna och köpa lite kattmat. Sen msået jag på apoteket o köpa avmaskningsmedel åt fröken. Vill ju inte sova med henne och ha i tankarna att det kan ringla ut en mask ur henne poff..  (Kanske inte så det händer men ändå).!

Har dock ett problem med henne, hon är ett stor fan av blommor. Så på morgonen brukar det vara jord över hela fönsterbrädorna.. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa det, så fort hon hör att jag kliver upp så sticker hon ju ner därifrån. Hon vet ju som att hon inte får vara där men hon är där när hon vet att jag inte kan se det! Tips? Kattuppfostran?? haha.

Igår var det fotbollsträning sen efter det så plockad ejag upp maaalin osså for vi o spelade guitarhero turnering och grejjer i stan! Burra hakade också på =) He var helt okej!;)

Ikväll så är det 1 ½ timmes basketträning och i can't wait. Ska fasen springa av mig ikväll. Tre 48:or iaf! Match till helgen och kondisen måset vara på toppppp!

Laaaaters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0