aaaaaaaaaaah fys!!!

Yeehes, nu är det verkligen påväg åt rätt håll med träningen. Idag blev det fys en halvtimme efter själva basketträningen som också innehöll mycket spring. Timmy körde någon slags kombinerad kondition/basket/fys grej som gick skitbra. Tuuuuuuungt men det är nu det ger!!! Ska fan ha tillbaka min dunderkondis. (och lite mer smidighet kanske)..

Dock så behöver jag ett par nya basketskor.. men vill verkligen inte slänga mina.. det är dom bästa och komemr alltid vara..har dock börjat få skavsår för att dom är så nötta.......!  och dom finns inte o köpa nu heller, trodde dom skulle finnas i usa men hittar dom ingenstans.. får höra med steeveo från norrtan. Han kanske vet.

Nu dusch. Hej hå!

Kommentarer
Postat av: lina

Snacka skit, jag har inte fått något mess?

AH!

Jag sitter bänkad varje dag för att läsa din blogg ju ;)

2008-10-30 @ 10:53:08
URL: http://linat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0