Back to the ooold country

Heej gänget, eller ni få som läser min efterlängtade blogg. (Malin).. haha

Ska jag uppdatera för er lite?

Bor i Luleå igen, jobbsökande aka "Livsnjutare", boor hemma i huuset. Ja. Det var litegrann utav vad som hänt.

Senaste fyra månaderna har jag alltså bott i norrtälje, en liten stad norr om sthlm. Funkar bra, jobbat för det mesta, hittat maaaassor med nya vänner som har en stående inbjudan för lite skoterkörning och hundslädesåkning här i norr.

Men mer än så orkar jag verkligen inte skriva nu. Långa inlägget får bli när tiden räcker till.. höhö.

Kom hem inatt, pappa kom till arlanda igår vid tolv snåret, jag plockade bara upp honom och vips så käkade vi ett mellanmål i gävle och middag i örnsköldsvik. Var hemma vid halv ett inatt och sov riktigt gott i min egna säng. Lite tomt dock bara när man delat säng med en människa heela fyra månader. Men jag ska nog försöka överleva.

Idag har jag hunnit packa upp allting, duschat, betalat lite räkningar och snart ska jag iväg och krama sönder mina systersöner!! och sen sist men inte minst, basketträning ikväll! Galet va? Och match imorgon, pang pang boom oså var jag tillbaka till norrlandsrutinerna.

Nu blir det lite fix innan jag drar mig in mot bergnäset!

I'm back in business!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tokfia, nu kommer jag följa din blogg varje dag.

Ikväll är det avskedsfest för Tobbarna, så får du ta hand om dem när de kommer upp till dig.

Inga dumheter inte!

Sköt om dig tjejen, puss och kram

2008-10-23 @ 11:54:49
URL: http://linat.blogg.se/
Postat av: BM

Haha, men great bea, du kom igång på en gång, det gillar vi. Jag kommer ivrigt följa din bloggeliblogg! That's for sure!

Skype, snartsnartsnart!

2008-10-24 @ 02:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0