Dilemma...

Nu är det ju inte så stort dilemma egentligen.. men jag måste ha en dator och det är snabbt. Min håller på krakulera helt! Har kikat på några, tänkte inhandla en bärbar denna gång faktiskt..och funderar på denna?

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000zrGKkKH0?ProductID=DB7D4QFH_ssAAAEcxCwkibxs&CatalogCategoryID=nG3D4QFHifYAAAEODXRZtSxN

Vet inte riktigt själv, kan ju ingenting om datorer... så får söka hjälp av dem som kan!

Idag iaf har jag och ida varit på en roadtrip till Umeå stad! Eller vi åkte med pappa sex imorse och körde hem själva vid halv ett. Vi hann kika på stan, ida hann slösa massa pengar och jag slösade 39.50 på ett par underkläder.. så ja det blev inte så mycket o hurra för!

Nu ska jag göra annat, träning ikväll 20.30! Wie.! Bort med fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0