elloooo!

Ellloooo, i äm lindseeeey loooohaaan! hihi..

Gomorron allesammans!

Min systerson joel kom just, eller ja det var en timma sen. Han blev avsläppt och väckte mig.. och shit vad trött jag är fortfarande också.. vi ska på bio vid halv ett så han var tvungen o komma nu eftersom päronen jobbar!  Men men. Just nu sitter han o spelar dataspel så det blir nog inte så farligt!

Igår hade vi match, no comments från mig då...

Ikväll blir det träning. Och hårt ska det bli, måste få upp min kääässa kondis! Men om några träningar så..

På löööööööördag så blir det lagfest!!!! Fyfan va roligt!! Hoppas bara kansliet är ledigt... annars vore det förargligt.

nu blir det lek, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0