Första dagen i Norrland (på länge)

Hej!

Efter packningen igår så for jag som sagt till mina systersöner..adrian kände igen mig och gud så glad jag vart, vi hämtade dom på dagis jag och mamma så dom vart överraskade. Fick direkt en puss av Adrian som ropade bea! Och joel frågade "Mooster, när ska vio på bioo!!!".

Jag tränade även upp min koordination, satt i soffan, högerhanden sköt en lastbil fram och tillbaka med Adrian, med vänsterhanden höll jag ett svärd som jag fightades med joel. Så de ni. Man måste ju ta igen fyra månaders lekande!
Sen blev det tacos där med familjen kvarnlöf och lite av larsson och sen for vi hemåt. Dunkade på som aldrig förr i bilen eftersom jag är inte van vid att ha stereo i min toyya!

När jag väl kom hem så var det bara mys och sen basketträning halv nio, så grymt skoj att vara tillbaka, alla välkomnade mig och grejer. Ida ek har även fått körkort vilket är en hit! =) Fick springa av mig, kondisen var inte på topp men den kommer sakta men säkert. Matchen ikväll blir säkerligen en träning i sig. och match, grymt skoj det också.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Anne kommer snart och hänger med mig i sunderbyn, jag är hundvakt åt en sju månaders valp, han har just tagit bort sin pung och har tratt runt skallen så han går in i ALLTING och föser ner grejer. Blir galen. Nu var vi nyss ute en halvtimme så nu får han vara nöjd och ligga och sova en stund.

Later krokodil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0