luleå is back!

Heej!

Kollade för en stund sen på hockeykväll med far! Luleå is back! Inge jävla kval denna säsong! Det har ju hittills varit två matcher sen jag kom hem, ena kvällen match, ena kvällen träning, nästa match, lagfest.. kommer aldrig få gå på hockey!!! Men aja, tålamod nu!

Köpte hursomhelst skor idag.. inte vinterskor vilket jag planerade, nå enkla svarta stövlar.. utan det blev istället ett par skiiitsnygga skor med en dec klack.. inte likt mig men vi får la se hur det går! haha. Dom var så fina att jag blev kär och kunde inte slita mig från att betala och ta med dom hem. 750:- pix dock.. vilket är liiite smaskigt! men men...

Nu är det nått serieavsnitt sen sängen, upp tidigt imorgon!! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0