Fredag!

Fredagen är äntligen här. Veckorna går snabbt.. men dock går helgerna snabbare. Hursomhelst.. blivit lite nätshopping i veckan. Beställde bland annat ett par vanliga låga vita converse. Sen lite smågrejer från ellos rea. Alltid lika kul när det kommer paket med posten. Well..



Idag vet jag inte vad som står på schemat riktigt.. har inte bestämt mig. Prio ett efter jobbet är iaf att åka till min syster som fyller 29 idag. Och före det måste jag hitta en present på lunchen. Vet dock ej vad hon vill ha men man hittar alltid något kul! Sen hade det varit rätt trevligt att hitta något fint åt mig själv. Längesen jag shoppade kläder på stan. Men det blir som inte speciellt nu när uppehållet är över. Man jobbar, åker hem och lagar middag, åker på träning och sen är man hemma 9 och är galet trött och ser tv en timme och sen är det sängen som gäller. Men ska kanske ta och unna mig någonting i helgen!

Nu ska jag jobba på så jag kanske hinner sluta till klockan 3!

Piz

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul :) Jag köpte ett par skor idag sen har jag ju beställt ett par så jag hoppas att dom kommer till veckan :)

2009-07-25 @ 00:02:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0