Grill och grajjer

Tänkte att det kan ju kanske vara roligt o ha en pröva på helg med bloggandet.. se om jag tycker det är lika spännande som förut.

Vart en lite galen dag på jobbet idag. Fick skjutsa min moster till akuten.... upptäcka min underbara fläck på mina chinos halvvägs till jobbet.. varit arg sisådär en timme av olika anledningar.. well jag överlevde iallafall!

Efter jobbbet cyklade jag hem och två minuter senare promenerade jag och Linnea in till Emmas salong igen och satte oss där o snackade lite om helgens kommande bravader.. sen kilade jag hem och nu har jag sett första avsnittet av den omtalade serien priveleged. Pilotavsnittet var helt okej! Nu ska jag ta o vika lite tvätt och sen kommer Linnea o hämtar upp mig för handling och dylikt sen kommer resten av folket och å är det grill här hemma och möjligtvis utgång... om det humöret ordnar upp sig.. !

Fröken myser på som aldrig förr alltså. så fort ajg lyfter händerna är hon där med huvudet och stryker sig. Hon är ju för mysig.

Hittade by the way en kavaj på HM idag. Lite längre och perfekt för att piffa upp en vardagsoutfit till något finare!

Well. Nu är det dags o röra på fläsket. Kanske uppdaterar senare om det finns tid... !

/ B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0