Oj!

Sjuklingen har visst inte klarat av att skriva.. well!

Här kommer ett kort inlägg från jobbet. Update.

Helgen spenderades den mesta av tiden inomhus o kolla serier... har tagit upp prisonbreak igen, trots att jag lessnade där ett tag. Men man måste ju härda ut. Sen började jag se någon ny serie som min moster tipsade om, Privileged. Rätt komisk. Mycket moral och grejer så ibland blir man bara frustrerad för att hon inte kan släppa loss i serien.


Just nu är det Seize the day med Hoffmaestro som spelas på MP3n.




Nu dags att jobba vidare. Regnig dag idag vilket gör det rätt skönt att jobba ändå. Man missar som ingenting. Tips förresten! Se Bolt. Näst bästa animerade efter hitta nemo enligt mig. Skrattade ja nästan var tredje scen. Engelskt tal förstås. Hamstern Roffe is Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0