Trött morgon

Morsning

Denna morgon var inte att leka med kan jag då säga. Var tvungen att slita mig upp och hoppa i duschen för att vakna till. Nu sitter man ändå här helt död och lam i kroppen. Dagen kommer att vara lååång!


Det är världens finaste väder ute. Det är kallt inne på kontoret, jag är nog den enda som fryser dock. Men tja vad kan man säga.. jag är nog kallblodig. Fryser jämt på jobbet fastän man har långärmat och en sjal kring sig. Brr..Nu har jag ju dock varit sjuk för någon dag sen.. så alla frågar om jag har feber fortfarande, virrar bort lite papper också och lägger dom här och var. Well. Man får ha såna dagar.. (Veckor). 



Nu jobba vidare. Cash is king!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0