typiskt

Typiskt att man ska missa afterworken. Tråkigt faktiskt.. men ibland så blir det så. Man kan inte roför att kroppens immunförsvar inte är på sin bästa sida.

Well.. annars. Har nästan legat och sovit hela dagen i soffan. Vaknat av att det har varit skitvarmt.... sen somnat... vaknat av att man fryser.. tja, i den ordningen gick sovstunden på några timmar.

Och ett mål mat idag. Mer får man nog inte i sig... kanske smyger ut en sväng och köper lite choklad till en film om man orkar se... annars blir det väl att nöta serier och somna till dom och spola tillbaka när man vaknar..

Har aldrig tidigare skrivit med en massa punkter.. men vet inte.. det är som nice eftersom man sitter efter varje mening och funderar vad man ska knappra in på den vita skärmen.. medans.. gör man .. punkter.. svammel

Näe ska inte störa er med mitt tomma prat?  Fattar noll själv.

Nu serie.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: haha, ja men bara för att jag är efter betyder det int att jag int är ikapp er andra snart ;)



jo, jag har dragit hem den också, men inte kommit mig för att på karlsloken än :P



hur mår hon? var du ledig nästa vecka lr hur var det? tungt att vara sjuk på semestern :(

2009-07-17 @ 18:08:50
URL: http://everthyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0