way in over my head

Hallu!

Lill-Lördagen är här.  Försov mig dock imorse.. min jäkla larmklocka ringde inte. Vet inte varför.. eller så stänger jag av den i sömnen? Har aldrig haft problem med det tidigare.

Vaknade 07:58 och var på jobbet 08:10. Bra jobbat va? Nog för att jag fick ta med en mascara till jobbet och smoschla på här.... men hursomhelst är jag här nu och solen skiner utomhus.

Idag är det tänkt att vi ska gå och ta några sushibitar med några här på jobbet till lunch. Ska bli riktigt gott med kall mat också nu när det är så varmt ute..

Sen var planen att springa med malin men det ser ut o bli tajt idag.... grillning och lite umgänge står på schemat och en kort utgång för att sedan gå hem o ladda för torsdagens jobb.. .

bjuder på en snygg bild på Ed Westwick..Är han gay förresten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0