Wops

Hej!

Har helt glömt bort att skriva i helgen. Haft för mycket för mig helt enkelt. 
 
Fredagen blev det utgång. Först lite fest i Rutvik, hör och häpna sen ingång på färjan vid 01.30 sisådär. Men den där 1 ½ timmen kändes som om man kom dit vid halv tolv ändå. Sen blev det max och efterfest x 2. Var väl hemma vid... kvart över sju? Det var nice!

Dock en aningen tröttare på Lördagen. Men då blev det lugnt så.

Igår var det bara lite häng med kålis, granen och aiolin. Och med P förstås.
Alla av oss var trötta själar.

Jag har en liten fundering. Ska jag unna mig en parfym eller en helkroppsmassage?

Kommentarer
Postat av: Syster

Dålig uppdatering!!!

2009-08-11 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0