Sundis ku"la" cup

Ja fort var det över. Vi hade allt i egna händer. Precis som luleå ikväll btw.

Resultat:
Sunderbyn - Storfors 3-0
Sunderbyn - Alvik 1-2  ( Dom bör vinna med mycket mer då dom ligger i division 2)
Sunderbyn - Älvdalen 3-0


Kvartsfinal:


Sunderbyn - Malmbergen - 0-2.


Surt sa räven och så åkte vi ut. Luleå förlorade även mot Timrå med 0-1. Så går det när man inte kan göra mål.


Nu sitter jag i min ensamhet här en lördagkväll medans petter är på galej. Just hemkommen från Arcus. Ska ta och hoppa i duschen och sedan se det nya avsnittet av GG och somna in lugnt och sakta så jag kan gå upp och plugga imorrn innan jag har basketmatch 15.45.


Godnatt o hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0